Logoet for Cogétil Scandinavia ApS

Produkter

Online support

Få hurtig hjælp med online support

Teamviewer

Med vores online support kan du få hjælp hurtigt og effektivt gennem TeamViewer. Så du slipper for at skulle forklare alt, hvad der foregår på skærmen. Du skal blot klikke på linket, download filen og installere programmet. Derefter kan vi se, hvad du ser, og kontrollere din mus og tastatur.

TeamViewer giver os muligheden, hvis du tilllader det, at få adgang til din computer eller mobile enhed overalt i verden og bruge dem som om vi selv stod der. Derudover kan vi eksternt oprette forbindelse til servere, maskiner i kommerciel kvalitet og IoT-enheder hvor som helst og når som helst via sikre globale fjernadgangsnetværk.

SupRemo

Hvis TeamViewer ikke er løsningen for så har vi en andet forslag, SupRemo. SupRemo er et solidt alternativ til fjernforbindelse i stedet for TeamViewer. Fordelen ved SupRemo er at applikationen er gratis for os begge to og du ikke behøver at downloade en masse setup for at komme igang. Du undgår desuden også bøvl med eventuel konfiguration af firewall eller router.

Piusi backup-restore tool

Har du mistet din data fra Piusi databasen? Eller skal du opdatere dit piusi software, men gerne vil gemme dataen fra din nuværende version? Download Piusi’s backup-restore tool og følg denne guide.

Har du spørgsmål til hvordan vi håndterer fortrolig data og information imens og efter du har fået online support, så kan du læse vores fortrolighedspolitik her. Vi opdaterer løbende vores protokoler for håndtering af data, så vi altid sikrer at din data er beskyttet.

Forskellige måder vi udfører support

Telefon

Vores telefon er åben fra klokken 7:30-16:00 og vi står altid klar til at svare på spørgmål og hjælpe med eventuelle problemer. Vi har en service afdeling, som du kan komme igennem til ved at ringe på hovednummeret og trykke 2. Hovednummeret er +45 98 54 84 11.

Mail

Opstår problemet udenfor arbejdstiden og du gerne vil kontakte os inden næste dag, så kan vi altid kontaktes på mail. Der er ikke nogen garanti for svar udenfor arbejdstiden, men så er du sikker på vi er opdateret på din situation og du behøver ikke at skulle forklare det igen under en samtale næste dag.

Messenger

Vores messenger app fra Facebook kan du også bruge til at kontake os på. Vi sætter stor fokus på at svare så hurtigt vi kan, men hvis det er udenfor arbejdstiden kan der godt gå lidt tid. Her svarer vi typisk i løbet af en time, hvis det er udenfor arbejdstiden. Du kan finde vores Facebookside her.